Grumpf

Nu är jag på såntdär konstigt humör. Det gillar jag inte.

I tisdags bar det av till stan för lite praktik. Eller ja, praktik var mitt huvudsakliga syfte, sen vart det lite shopping och umgetandes på det, o det är ju aldrig fel:)
Praktiken var iaf asrolig. Jag var hos en jättetrevlig kiropraktor som heter Göran, och tittade på när han jobbade. Det var jättecoolt att se hur han kunde förändra människor i bara ett litet knyck, folk som typ fick bäras in på bår petade han lite på ochs å dansade de därifrån.. Mja okej, det kanske var lite att ta i, men ungefär så! Nu är jag ännu mer pepp på dethär! Nu ska jag banneme in i Danmark!

O det var jätteroligt att träffa lite polers, det går så länge mellan varven så man tror ju fan att man är isolerad. Prata pludder är fantastiskt.

Egentligen är jag alldeles för trött för att skriva något här, växlar mellan att vara skitförbannad o okoncentrerad vidare till asflabbande och sen blir jag förbannad igen. Inte konstigt att man blir trött om man ska växla mellan tusen olika humör hela tiden. Blääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää.

Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: Emilia in da states!

Jag horde om dina Danmarksplaner.. Later skoj! Hoppas man far komma och halsa pa och dricka lite ol! Kramar i massor!

2008-02-08 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0