Söndag

Ja jag hade söndag igår jag, så det blev en extra lång helg. Gött.

Nu är jag lika trött i huvudet igen. Har försökt mig på lite mer matte, men det var bara jobbigt å jag blir så frustrerad och trött i huvudet.. Jag som har så fina planer för vilka kapitel och tal jag ska göra vissa dagar, men det går allt i stöpet för att jag kör fast hela tiden. O läraren verkar inte förstå vad jag inte förstår, eftersom jag aldrig lär mig o bara fastnar igen. Ush. Om jag ändå inte hade fuskat mig igenom de förra matematikkurserna så jävligt så kanske jag hade lyckats lite bättre... Men jag fuskade inte jämt, för övrigt så var det inte jag som gav mig MVG. Det är fortfarande ett mysterium hur det kan stå på mina slutbetyg. För även om jag fuskade så fuskade jag inte SÅ bra.

Nog med detta. I fredags var jag iaf i björnrike hos Näni o drack öl å åt god mat, mycket trevligt. Vi spelade guitarhero också, det var riktigt roligt! Jag blir så lätt besatt av spel... Bara en låt till.. o bara en till...
Iaf så har jag konstaterat att jag gått å blivit gammal o trött. Herrejisses, för ett halvår sedan kunde man festa tre dagar och nätter i rad, men nu stupar jag efter en halv! Jag var en riktigt partypooper i fredags, klockan elva var jag astrött och ville bara gå och sova medans de andra ville åka på skalet.. Men jag stupade i soffan och lämnade inte så mycket val till de andra utan de var tvugna att stanna kvar med mig.. Hehe, sorry. Men så går det när man matar mig på det där viset!
Det var roligt att träffa nytt folk iaf, prata lite o lära känna nya individer.

Idag har jag städat i dethär rövarnästet. Det blev jättebra, och den trasiga tv:n åkte ut. Eller ut och ut, den åkte ner i förrådet där Martin avslutade alltihopa med att tappa den i golvet, så nu är den defenitivt död. Nu står den där och hoppas på att bli stulen, min lilla Philip.

På tisdag bär det av till östersund med Bängan och Therese. Det ska bli gött, samla saker, slösa pengar och göra praktik hos en kiropraktor. Börjar dra ihop sig för ansökning, håll alla tummar för mig. För jag känner mer och mer, det är dethär jag vill göra.

Nu hoppas jag att jag ska få mat. Mart har varit å köpt lök så vi ska göra köttfärssås. Namnam:D
 So long!

(Ps. Jupps Emilia, Det är bara att ta för sig!;)

Kommentarer
Postat av: Emilia in da states!

Mah, Maria gammal? vad ar det?! Vi ar inte pa det gyllene aret nu.. Sa inga partypoopers, TACK!Vantar spannt pa lite bilder fran lagenheten. PoK!

2008-02-04 @ 22:21:48
Postat av: Maria

Ush ja.. Jag blir gammal... Tyvärr har jag ingen kamera, annars hade jag gärna uppdaterat dig!

2008-02-07 @ 22:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0