Nervös?

 Nu har jag börjat lugna ner mig efter mitt lyckorus om att jag fått en plats på universitetet i Danmark. Jag har länge väntat på en komet som ska komma ner o krascha min tillvaro för att jag tyckt att den varit för bra för att vara sann, men se det har det inte gjort, så jag fortsätter vara väldigt lycklig:)

Vi har börjat leta lägenhet nu. Jag är lite nervös, vill ju inte bli lurad på en massa pengar, men vi har hittat en väldigt fin en som vi har stor chans att få. Så nu vet jag inte om jag borde skrapa ihop pengar å åka ner å kolla på den så att den verkligen finns å kontrakten stämmer, eller om jag ska lita i blindo. Jag borde göra det första, men det är en lång resa och kostar dyrt. Det kändes väldigt bra innan, tills pappa satte griller i huvudet på mig å jag blev misstänksam mot allt... vill ni kolla på lägenheten så checka; http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=55251772

Annars så är jag väldigt less på konsum. Nu när jag vet att jag kommer få sluta så börjar jag nästan räkna dagarna tills alltsammans är över.. Men ändå är jag mer nervös än någonsin, över dethär med Danmark.

Någon håll sin vaksamma hand över mig.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Halloo.. såg ju jättesuperfint ut i lägenheten ju! toppen! är den möblera också eller får du fixa sånt själv?

2008-06-13 @ 14:35:52
Postat av: Eelyon

Visst gjorde det?! jag är överförtjust i den.. tydligen så ska han som hyr ut den också studera klinisk biomekanik fast i england, det var lite roligt:) Vissa möbler skulle han lämna kvar, får se vilka då:) (fast jag vill nog ha min egen säng...)

2008-06-14 @ 23:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0