Snart....

Idag är det Luciadagen. Första lucian på flera år där jag inte medverkat i något tåg eller ens sett en luciakoncert. Lite tråkigt men så är det när man har en miljon andra saker att göra:(

Jag har småpluggat lite idag och annars har jag surfat runt på nätet efter kakrecept. Det väntas kakbuffé till nyår (eller vad det nu egentligen blir- jag är lite oinförstådd med konceptet på idén tror jag) hos J&P, ska bli så himla kul! Har höga förhoppningar i år, då förra årets nyår slog alla tidigare år med stort brak!

Annars har jag börjat slappna av lite mer på senare tid. Är helt enkelt så fantastiskt förfärligt mycket att göra så jag har gått in i någon slags uppgivenhet. Det blir lika lite gjort som förut men jag är mycket gladare.

Tänkte bara skriva en rad innan jag slänger mig i sängen för jag ska upp i ottan imorgon och gå på arbete, kl. 6.45 skall jag infinna mig! Jag förväntar mig dödsmörker imorgon när jag stiger upp...

Men snart får jag åka hem! Snart är det jul! Ska bli så himla trevligt, å när jag kommer hem så ska jag ge Papi en riktigt stor kram! Saknar papi jag..

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej stumpan! Glad lucia!! eller vad man nu säger! Snart ses vi, ska bli kul att få uppdatera sig lite på Mariafronten=) kramen

2009-12-13 @ 22:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0