Nån som vill åka bort?

Nån som är sugen på en resa sisådär i februari/mars nästa år? Själv är jag fantastiskt inspirerad, men saknar god reskamrat.

Surfingkurs på hawaii kanske? Resa t&r går på ca 6000:-, surfingkurs typ 500:-/h. Man behöver ju inte ha barnvakt hela tiden..:P

Eller vad sägs som en tur till Malaysia? God mat, billig öl och känslan av att vara lång är garanterad, enligt insiderinformation (medellängd på en average malaysian är typ 1,35 m.ö.h). flyg t&r återigen 6000:-

Kanske är du mer för färgglada kläder och gudar med många armar, så går det ett flyg till Goa i Indien t&r för 5000:-.

Är man mer av den typiske svensken väntar Thailand för blott 6000:-. Där är ju backpacker-kulturen väl utvecklad och överlevnad lär ju vara som att stjäla godis från småbarn.

Eller en motorcykeltur längs vietnamns kust kanske? Blott 5700:- och du är på plats. Sen ska du bara skaffa dig en motorcykel (vilket i sig kanske är en barnlek, men frågan är om den fungerar. Jag vill poängtera att jag inte är en mekaniker av det bra slaget).

Jag är öppen för förslag! Jag vet iaf att jag har drygt fyra veckor i februari/mars som jag inte vill spendera i regniga Danmark.. Så ta din chans och haka på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0