Överstökat

Om man bara kunde få det "over and done with!". Börjar lessna ur på råstuderandet dagarna i ända (och ändå lär jag mig aldrig att börja i tid:P). Och som alltid: ju mer man lär sig desto mer inser man vad man inte kan. Studerande har en omvänd effekt mot för vad man önskar (och tror).

Men så nu är det alltså fyra dagar kvar innan två månaders ledighet! Jag är så värd det! Måste bara genomleva dessa här dagar... Hoppas ångesten kan minimeras... Fast om jag känner mig själv (som vi ändå kan säga att jag gör) så kommer jag nog hinna stressa upp mig själv tillräckligt. Det finns bara två utfall av repetetiv stresspåfrestning för mig: 1. Mina nerver säger hej då och jag utvecklar non- reflex och inkompetens på reaktions-fronten eller 2. Jag blir extremt reaktionskänslig och blir ett nervvrak. Jag skulle nog satsa mina pengar på den sista.

Men på fredag vankas det dunderfest för min del (jag har höga förväntningar) som jag skall bygga upp till att gå och köpa mig ett par svarta klassiska pumps (jag är värd det efter två års hårt studerande!) och några flaskor vin. På lördag lär jag svära ed på att aldrig dricka alkohol igen, men med det fakta i hand så vet man ju att kvällen innan var mycket trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0