Överreaktionernas drottning

Ja, det måste ju vara jag det.

Efter att ha bölat ur mig minst tre gånger sedan i onsdags förra veckan börjar man inse att den här tentan verkar ta hårdare på mig än de andra har gjort. HUR nu det är möjligt då vi bara har EN tenta den här gången och inte, som seden förr har bjudit, typ fyra. Botten av isberget måste ha uppenbarat sig igår.

Jag försökte nämligen pigga upp mig själv och undvika att ta tag i mitt liv genom att gömma mig i Gilmore Girls värld, men när det var dags att ladda över fyra nya avsnitt på USB:n visar det sig att jag raderat hela filen. HELA FILEN! Hur mycket amatör får man vara egentligen?! Denna fullkomliga besvikelse fick bägaren att tippa omkull och jag grät ner hela soffan i frustration, trötthet och självömkan.

Efteråt insåg jag ju givetvis att mitt agerande kanske varit lite till överdrift, men jag kan inte säga annat än att mina hämningar sitter lite löst för tillfället. Om inte alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0