Drömmar

E: "J, jag drömde inatt att vi hade en liten bebis!"
J: "Jasså, jag drömde att vi hade ett playstation 3"

Och därmed insåg man mognadsskillnaden på oss.

Livet går vidare. Lite väl fort kanske, det börjar sno ihop sig till tenta. Men först ska jag fylla år, jag har planerat det storslaget i vanlig ordning, så på lördag väntas det inhandling till festmåltid och bakning av fransk chokladtårta (eller choklad fransktårta som jag förklarade för pappsen häromdagen).

Jag kan ju också berätta att J har gömt min present i garderoben, där han fann mig vara och snoka (nyfiken som jag är) trots lappen han skrivit om att det var förbjudet att kika därinne. Så efter det dök det upp en lapp till lappen, som löd:
"skäms över dina syndiga tankar på att titta".

Jag undrar vad det ska betyda.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

HEY YOU! Har du något speciellt danskt mobilnummer eller har bara inte mitt sms kommit fram (så som förra året) I vilket fall som helst så säger jag här och nu: GRATTISAR på din födelsedag! :) Många kramar Grisefisen

2010-10-17 @ 17:18:48
URL: http://ciliawager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0