Gaaah!

Vad less jag blir!

Så fort jag sätter mig ner och försöker lära mig något slår min hjärna bakut och sätter sig i baklås. Och hur ska man klara av att lära sig något då? Jag har inte tid med dethär! Saker ska bara in in in och sitta t.o.m. nästa lördag så jag åtminstone klarar tentan. Är det för mycket att begära?

Och det är ju inte så man kan göra något annat heller för man får bara ett ton skuldkänslor över att man borde läsa. Suck och stön vilket jobbig tillvaro jag har.

Och så ska jag ha en miljon hjärnspöken också. Jag tänker för mycket, men tydligen inte på saker som jag borde tänka på utan på saker som antagligen bara finns i min fantasi. Hoppas jag...

Jag önskar jag kunde bo där alla mina vänner i Sverige bor så jag kunde få gå till dem och fika och kanske trösta av mig lite. Känns ensamt i regniga Danmark just nu.

Jag hatar iallafall alltsammans. Jag blir så trött och less. Man vill bara fly ut genom fönstret och kanske aldrig komma tillbaka.

Kommentarer
Postat av: Ida

Den där hjärnan ska då alltid göra sig märkvärdig och sätta sig på tvären. Inte för att det kanske gör saker bättre nu, men när du kommer hit nästa gång så bjuder jag på sega chokladrutor och vi kan gnälla ikapp över allt som går att gnälla över.

Stora kramar från en som sitter och pluggar en fredag kväll;)

2010-10-29 @ 20:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0