Kallt

Men huvvaligen nu va me de koldt! Känns som om jag förfrusit mig ända in i märgen.

Efter att tappert och envist cyklat mig till universitetet trots smärtor som påminde oroväckande mycket om puppsnuva fick jag ju givetvis punktering. Strandad 6km hemifrån kan jag säga att jag inte skämdes för att jag tog bussen hem. Så nu står min cykel ute på uni och skäms, antar jag. På vägen hem fick jag stå och frysa röven av mig i en busskur eftersom Danmark inte kan producera avläsbara busstidstabeller, men det är väl smällar man får ta.

Nu funderar jag på att okynnesduscha för att återfå värmen men jag tror jag får ta mig i kragen och nöja mig med en kopp te istället. Jag måste ju faktiskt läsa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0