Ingen mans land

Jag är fast i en mellanstatus... Att göra eller inte göra, att ogöra eller bortgöra, att framföra eller slå dövöra, att
ofelbarföra eller förgöra, att bepröva eller dumgöra, att bemöda eller bortföra, att förgrömma eller bedöma, att glömma eller berömma, att... Well I'm out.

Men jag har iallafall lyckats släpa mig till konsulatet och röstat! Men jag tror det var där saker började gå fel... För när jag hade röstat var jag ju ändå på stan, och eftersom jag inte varit in i någon av skobutikerna sen förra veckan så tyckte jag att det var dags att lägga en visit igen, och sen så skulle jag ju behöva köpa nånting mer, och hipp som happ var jag kaffesugen men lyckades parvla mig hem och gjorde kaffe hemma istället för att fastna på nåt Café, och då blev jag hungrig, så då tänkte jag att jag lika gärna kunde äta och kolla på ett avsnitt Gilmore Girls ( Där jag skrattade i typ tio minuter åt "You don't do yoga on Dalai Lamas madrass and you don't come behind my counter!"), som blev två avsnitt.

Och precis när jag skulle till att plugga såg jag ett sånghäfte och började sjunga istället (jag är ju så lättdistraherad) och när jag var klar med detta var klockan två och dagen kändes förstörd. Och nu är klockan fyra och jag har fortfarande inte kommit igång, jag vet faktiskt inte vad jag gjort de senaste två timmarna? Jag minns att jag ringt pappa, som inte hade tid så jag msn:ade min äldsta bror som inte heller hade tid, så jag terroriserade J med tusen sms fyllda obetydliga frågor, kollade min mail tre gånger, läste tidningens rubriker och det tog banneme inte två timmar!

Så nu funderar jag på att skita i alltihopa, baka en pizza och gå och köpa lite godis och titta färdigt på säsong 1 av Gilmore. Men jag gillar att vara duktigt också... Detta ingenmansland.

Men jag har ändå hopp för framtiden, för jag har på två dagar fått tre tvillingägg att förtära (och vad är oddsen för det?!). Man kan börja tro att de ekologiska äggen inte är så ekologiska som de säger sig vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0