Min mobil är dum i huvet

Jag blir så frustrerad! Det finns inget som kan få mig att gå så högt i taket som inkompetent elektronik! Och när man gjort allt (kollat inställningar, abbonemang, stängt av och startat telefonen igen, putsat, smekt, slängt den i golvet, slagit den i bordet, skrikit åt den, hotat den med ond bråd död m.m.) och den fortfarande inte fungerar får man starkt behov av att skaffa sig en ny.

Vilket i sig är en djungel.

Igår var det iaf partaj och jag svängde mina lurviga i två timmar. Jag drack inte så mycket, vilket gjorde mig nöjd och det känns fantastiskt värt det idag. Dock låter jag som en sjöman som seglat de sju haven tio gånger konstant rökandes på en pipa, men det får man väl bjuda på helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0