Aprilprövningen

Med risk för att ni inte skulle komma att ta mig allvarligt om jag deklarerade min aprilprövning 1:a april väntade jag en dag. Hoppas ni har haft överseende.

Mars gick som en dans och nu i efterhand kan jag undra var januari, februari och mars egentligen tog vägen? Känns som om jag hade jullov och firade nyår och kom hem till Danmark, och här är jag nu. Är det normalt att ha 3 månaders minneslucka?

Men nu till saken! Nu är ni ju givetvis jättespända på vad månadens prövning ska bli! Och det ska jag berätta:
I april månad ska lilla jag sluta bita på naglarna.
Jaja, jag vet vad ni tänker; "den har vi ju aldrig hört förut" och "hohoho, jooo, låt oss se hur det blir med den saken!". Men jag menar allvar denhär gången! Dessutom har jag kommit på ett vapen som jag tror kommer skrämma nagelbitartankarna långt bort: Jag ska få manikyr för mödan!

Ursäkta min kanske avsaknad på entusiasm och fiffigt finurliga konstellationer. Jag var på fest igår och måste ha glömt 90% av mina hjärnceller där, för idag har jag problem att minnas triviala saker som att andas regelbundet och hur man formulerar svar på frågor. Eller överhuvudtaget kommer ihåg att svara på direkt ställda frågor. Det är inte lätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0