Tokig

Japp, jag måste ha tappat förståndet.

Notera att det inte hänger en stor tott där bak på huvet!

Jag ska erkänna att jag inte är helt ångestfri, men jag tror mest att det är separationsångest, så det går nog över. Det och att jag får en chock varje gång jag ser mig i spegeln (vilket sker ungefär 740 gånger/dag). Någon som inte lider av separationsångest är min nacke, den känner sig mycket glad och lättad och lättat har också min huvudvärk på sista tiden!

Hoppsan Kerstin!

Ps. Och någon som påpekar att det var en dum idé och att jag ser ut som skit, kommer få besök av en mycket skillad ninja natten efter!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fan vad snyggt! Du passar jätte bra i kort hår! Du passar jävligt bra i den lite mörkare färgen också!

P.S, Detta skriver jag INTE för att jag är rädd för den skillade ninjan UTAN jag skriver det för att jag menar det :)

2011-08-11 @ 16:26:04
URL: http://ciliawager.blogg.se/
Postat av: Bäng

Snygging!

2011-08-14 @ 00:31:14
Postat av: Sakedeko

Hur snyggt som helst :D

2011-08-17 @ 18:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0