Prövningen i februari

Ja som jag beskrivit tidigare hade jag tänkt prova de tolv prövningarnas år. Den första prövningen som varade i januari månad gick lite sisådär, men allt som allt tyckte jag faktiskt att jag var ganska duktig. Nu har vi alltså kommit februari.

Jag har beslutat att februari månads prövning skall vara träning. Varannan dag ska jag träna på träningscentret jag betalar dyr peng för men sällan lyckas gå till, så nu ska vi se om vi inte kan få de pengarna att göra någon nytta. Det ska bli intressant och se om jag klarar av det. Jag har tro på mig själv.

Annars väntar här bachelorskrivning. Det är... svårt. Men kul! Jag känner mig positiv idag så jag ska slänga mig iväg med ett "jag tror att det kommer gå bra". Den inställningen lär nog komma att ändras, men ack vad gör det. Jag känner att jag har kommit till toppen av berget nu, hädanefter är det nog bara utförsbacke (på utbildningsfronten alltså, inte inställnings- eller humörstämningsfronten får jag väl hoppas).

Jag tror på en positiv framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0