Ush

Ush vad less jag var idag. Allmänt skittrist känns det. Antagligen bara pga självömkan.

Det är kallt, rotit, fattigt och golvlöst i vår nya lägenhet. Och när jag försökte göra något åt golvbristen så ville häftapparatsfanskegrejen inte fungera. Så då valde jag att implodera och explodera lite samtidigt (dvs, gråta och skrika). På denna reaktion svarade häftapparatsgronkegrunken med att skjuta ett häftstift rakt i pannan på mig. Då åkte skiten i golvet och jag stampade ut ur rummet gormandes icke barnvänliga ord. Sen dess har jag inte närmat mig rummet. Jag hoppas häftmaskineriet ligger därinne och skäms riktigt rejält.

Så jag har verkligen inget tålamod med något som helst idag. Och ingenting verkar kunna göra det bättre. Helst skulle jag bara vilja ligga i sängen och stirra i taket och gräma mig över hur värdelöst imkompetent universet är.

Men jag har ingen säng. Skitplanet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0