Jag vill också ha cred

Ja jag vet, J är en fantastiskt människa som står ut med alla mina hypokondrier, PMS besvär och allmänna psykutfall (som de numera berömda påstådda bombningsattackerna), men jag är faktiskt inte så pjåkig jag heller.

Som igår t.ex.

Då stod J mitt i vardagsrummet, borstade tänder, rapade och pratade, allt samtidigt. Detta endast iförd gamla, lessna kalsonger och en skitig vit t-shirt med tomatsås på, som dessutom var på gränsen till för liten. Handen som inte borstade tanden pillade i naveln, och hela sceneriet avslutades med att han fann århundradets navelludd som han lämnade på golvet innan han stolt spatserade ut ur rummet, uppenbarligen nöjd med sitt dåd.

Men vem bryr sig? I still think the sun shines out of his ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0