Jag har tänkt på en sak

Så här satt jag och kände mig lite småsjuk så jag slog på tv:n och där gick det ett avsnitt av scrubs.

Och just i detta avsnitt var Colin Farrell med, långhårig, musklig och skäggig. Precis sådär som man vill ha dom, något som alla kvinnor kan vara fullständigt överens om.

Det är bara så mystiskt? Vad är det de där karlnarna gör (Colin Farrell, Johnny Depp, Howl) som får det att bara rassla i äggstockarna? Jag menar, jag skulle gärna ställa upp och uppfostra en avkomling till en människa som så mycket som påminner om någon av de karlnarna, ensam om jag så måste. Men helst med min partnern in crime så vi kan fortsätta förbryta oss.

Men nu frågar jag mig, vem är männens Colin/Johnny/Howl? Vem skulle männen vilja impregnera även om de kom att måsta uppfostra avkomman själv? Vem??! VEEEMM?!??!

Kommentarer
Postat av: Cisse

Tack för din åsikt! Det var lite kluvet för familjen tyckte verkligen INTE de nya bågarna medan mina vänner tycker att jag INTE ska ha de som liknar mina gamla. I took the easy way, jag behöll mina gamla bågar och beställde nytt glas, detta då min syn stadigt blir sämre :P Får ju i vilket fall som helst köpa nya glas varje år..

2011-09-16 @ 12:38:40
URL: http://ciliawager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0