Plyometrics

Idag har jag varit duktig igen! Kände mig lite opepp men träna är ju sådant som skall göras, så är det bara. Det tar ju inte få förfärligt lång tid heller egentligen.

Idag provade jag dessutom en ny typ av träning: plyometrics. Detta har resulterat i att jag fick stappla mig hem, instabil och lika välkoordinerad som ett nyfött lamm, och ligger sedan dess utslagen på soffan. Klarar jag mig ur soffan vankar jag runt som en gravid med födselvärkar och stönar och stånkar och måste huka mig ner med jämna mellanrum för att klara av att andas.

Jag kanske gick ut lite hårt kan man tycka. Otippat.

Kommentarer
Postat av: Mimmy

Åh haha, älskar ditt sätt att skriva på och bilderna du väljer till :'D

Absolut en ny favorit-blogg!

2012-04-30 @ 09:32:49
URL: http://mimmyl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0