Sommarslutet

Då sommarslutet börjar närma sig återvänder jag som en äventyrare (a la Vidstige, aka Aragorn) till Odense och min lilla lägenhet där min lilla soffa ännu tjänar troget.

Och då sommarslutet kom bestämde sig även hettan från den femte dimensionen av tortyr och svår plåga att bränna sönder Danmark. Därför ligger jag som ett utsmetat frimärke i soffan och slickar i mig avokadoglass (recept kommer senare), för att träna går ju verkligen inte för sig i sådan hetta (åj nej men hu, så tråkigt....).

Som trogen bloggläsare av dessa spartanska skriverier kan man ju alltid hoppas att jag har alldeles för mycket att plugga i höst så att jag kommer spendera min ork här istället, förtäljandes fullständigt orelevanta historier om sommarens spektakel och iakttagelser.

Men än är inte sommaren helt slut. Snart åker jag en sväng till Tropical Island igen, känner att jag måste vila upp mig efter sommarens bravader. Gött!



Här är jag. Jag dricker saft. Jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0