Något jag ser framemot

Jag ser framemot när mina barn kommer hem med sånnahär kreationer:



Det ska föreställa en julbock. Skapad av E, 5 år.
 
Jag älskar hur omsorgsfullt omlindad den är med det röda garnet. Tydligen är det någon som har visat mig hur man gör på hornen för där ser det fantastisk fint och symmetriskt ut. Sen har jag tydligen tagit över själv och missat hela ansiktet (därav påminner den lite om hunden Pluto från Musse Pigg), men återkommit lite löst kring halsen på den. En hals som dessutom är oproportionerligt lång. Sen jag har gått helt bananas och dessutom lyckats linda av en del av det vita garnet.

Jaja, den är ju iaf snyggare än tröjan jag skapade för någon månad sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0