Obeslutsamt

Ush, idag sov jag till kl. 11 igen... Och inte gick jag på föreläsningen som börjar nu för jag har inte hittat något att äta... Och imorn är det tenta, som jag inte alls vet hur jag ska få min hjärna till att förstå. Ibland är jag bara inte en särskilt duktig människa...

Jag skulle hellre bara vilja ha något gott att äta.

Saker jag kan tänka mig:

1. En hawaiipizza med dressing och Cola.

2. En tunnbrödrulle med räksallad.

3. Kokt korv med bröd och senap och ketchup och en cola.

4. En kebab

5. Godis och cola

6. Chips och cola

+ säkert mycket annat onyttigt.

Men gott skulle det vara...

Nu funderar jag på vem jag kan ringa och rådslå med som kommer ge mig tillstånd att köpa alla de där sakerna och samtidigt slippa plugga med gott samvete.

Kommentarer
Postat av: Ebba Green

Fin blogg! Ha en trevlig dag! :)

2012-12-17 @ 17:48:24
URL: http://ebbagreen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0