Önskelista

Jag har helt oombett och icke-alls försynt satt ihop en önskelista (här presenterad utan inbördes ordning):

1. Pärlörhängen. Gärna av den äkta typen.
2. Prenumeration på NEJM, och/eller motsvarande svensk eller dansk utgåva.
3. Gravidklänningar. Av det söta och fina och puttinuttiga slaget, inte de som ser ut som skepp (eller får mig att se ut som ett skepp).
4. Presentkort på IKEA
5. Eltandborste Oral-B Triumf. Gärna den rosa.
6. En Ask Merci. Merci till mig indeed.
7. En Aston Martin. Jag förstår att det kan vara svårt att få tag på. Modell? Jag tänker mig mörk, blank grå. Denna post kan vara lite dyr då jag gärna vill ha försäkring och skatt betald på den också.

Tack och God Jul!


Kommentarer
Postat av: william

bra lista;3

2012-12-01 @ 18:30:27
URL: http://canonguy.blogg.se
Postat av: Elinwredh - Där musiken är viktig!

Hejsan! du har en super fin blogg :)
Jag har en frågestund i min blogg då jag svarar på alla frågor i ett videoinlägg som kommer upp i morgon eller redan kväll så in och ställ vilka frågar du vill :)

Jag svara på allt :) ..

XoXo

2012-12-02 @ 17:09:42
URL: http://elinwredh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0