Stackars barn

Jag insåg imorse att jag har lyckats tagit två vitaminpiller om dagen fast jag bara skulle ta en. EN! Jösses Amalia, den här ungen har ju inte ens chans att bli normal! (Ja, jag är ganska seriös).

Efter denna chock insåg jag också att tabletterna inte heller innehåller järn som jag skulle ha ätit från graviditetsvecka 10.

Dammit!

Så efter att ha stortjutit i sängen en halvtimme ska jag nu prova åka till badhuset, och se om vi kan råda bot på någon av mina dåliga moderskapsvanor.

Tillsammans med bastningen tagit i beräkning, som jag utförde alldeles i början av graviditeten, kommer jag bli mycket glad ifall det kommer ut en helskinnad unge i vår. Det gör ingenting om det inte blir en ny Mozart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0