En annan användning

Jag kom på ett annan ypperligt sätt att använda min urfula tröja istället för att skicka det till min stackars känslolabila gamla slöjdfröken.

Jag ger bort den i julklapp! Min äldsta bror känns som ett passande offer. Han är alldeles för snäll för att våga säga något, dessutom har jag en fäbless för att ge honom trasiga och oanvändbara saker, exempel: http://eelyon.blogg.se/2009/december/julsnojulhistoria.html.

Sen tänker jag helt enkelt vara alldeles ypperligt nöjd med den och insistera på att han ska ta på sig den och skryta över att jag gjort den själv, utan någon form för insikt om hur förjävlig den ser ut. Sen ska jag alltid be (tvinga) honom bära den till fina tillställningar, som mitt bröllop t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0