Trasigt maskineri

Min kiss-registrator verkar ha gått sönder.

Jag kan vakna mitt i natten och tänka att "nu är det krriiiiiiiiiis! Olyckor kommer hända!" och hoppa jämfota med korsade ben ut till badrummet för att hålla sakerna på sina säkra platser tills det är fritt fram att komma ut.

Sen sitter man där och funderar på hur fem (!) små ynka droppar kunde kännas som stormen Sandy inne i magen.

Ett annat tillfälle sitter jag på föreläsning och får mig en liten paus. Jag är inte kissnödig men tänker "det är nog bäst att kissa ändå innan nästa föreläsning".

Så sitter man där på toan och undrar om det någonsin ska ta slut? Seriöst? Är det normalt att kissa en strid icke sviktande stråle i över två minuter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0