Kommandator W

Om W fick bestämma här i världen skulle det bli rätt spännande:

Alla skulle bak-och-fram på sina stolar vid matbordet.

Kosten skulle bestå av hårdbröd med smör, mandariner och blomjord.

Mitt i natten skulle det ätas mellanmål.

Alla skulle hoppa i soffan varje vaken stund.

Man skulle inte behöva tvätta sig efter att ha kastat runt gröt- och katrinplommonmos.

Antalet bulor och blåmärken på huvudet skulle stiga dramatiskt.

Mitt på dagen skulle det tas tre timmars siesta.

Alla saker med knappar (såsom datorer, tv-dosor, tv-spels-dosor, mobiltelefoner et.c )skulle vara för fri disponering och dregglonering.

Alla skulle gå och lägga sig klockan 20.

Alla böcker skulle vara oläsbara pga dreggel, utdragna sidor och allmän kast-slit-och-släng slitage.

Och antagligen en massa andra saker som jag har lärt mig att ta för givet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0