Whyyyy?

Varför i hela friden skulle vi baka så vansinnigt många lussebullar för?!

Kommentarer
Postat av: Pernilla P

För att det är supergott och det snart är jul!
Ni kanske förväntade er finbesök av mig, som då skulle äta upp minst hälften av alla lussebullar.
Eller så kanske det var den här vanliga smarthjärnan som brukar slå till när man ska laga mat eller baka något gott: "Ja, men jag gör en megastor sats, så att vi har, annars tar det ju bara slut på en gång, det är ju så himla gott det här så jag kommer ju aldrig tröttna, så det är nog bäst nu när jag tänker efter att tredubbla den megastora satsen.."
Sen står man där mitt i allt och funderar på vilken galning som överhuvudtaget tänkte att det skulle vara en bra idé, när det inte ens får plats i frysen och man nästan är spyfärdigt trött på den något enformiga smaken, som en smaklökar fått stå ut med iaf hela den senaste veckan..

Kanske, eller vad vet jag :P

Haha, ja hoppas det är bra med er och att ni magarna blir superjästa!

Kram!

Svar: Haha, ja det låter troligt. Funderar på att skänka bort resten till grannarna nu...
Eelyon

2013-12-07 @ 19:05:01
Postat av: Pernilla

Hoppas att era magar INTE blir superjästa skulle det ju va!

Ja gör det, det skulle säkert vara uppskattat!
PS. Kan jag få bli er granne sen ;)

Svar: Haha, säkert! Jag tror du skulle mysa i hemlighet ifall vi fick rejäla lussebulls-degs-magar.
Du får gärna bli vår granne. Men då måste du kanske flytta från järnvägsmetropolen?
Eelyon

2013-12-09 @ 14:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0