Familjen annorlunda

Familjen annorlunda har börjat på tävä igen. Me mucho gusto.

Tyvärr verkar det dock ha kommit in lite nya torra familjer i serien, det var ju trist. Men min favorit familjen Wallquist är kvar! Mamma Maria förgyller alltid min dag. Jag skulle behöva en sån som henne i mitt liv tror jag.

Idag upptäckte jag dessutom att Mamma Maria har sin egen blogg!
http://minbebis.com/blogg/mariawallquist/ 
WTF! Och ingen har sagt någonting! Det var då det fräckaste värsta jag någonsin varit med om. Att jag skulle ha varit lätt sinnesbefriad och inte kollat upp detta själv kan också vara fallet.

Från och med nu ska jag slaviskt följa den iallafall.

Med mitt track-record över förloppet av graviditet så tror jag i övrigt att jag inte skulle klara av de där 10 graviditeterna utan att tunna ut till osynlighet när jag står i profil, så det blir nog ingen familjen annorlunda för min del. Får försöka vara speciell på något annat vis. Alternativt adoptera en hoper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0