Kirurgdrömmar

Nu har jag varit ute och drömt på natten igen.

Nu senast stod jag i en operationssal i full steril mundering + mina orangea träningsskor och väntade på kirurgen jag skulle assistera till en hjärttransplantation (eller nåt i den stilen).

Men det kom ingen kirurg. Tydligen var det lite ont om personal. Så operationssjuksköterskan undrade om jag inte månne kunde göra det själv?

MEN SE DET gick ju inte an. Jag hade ju mina orangea träningskor på mig, och alltså inga kirurgskor. Inget i stil med "mjae men jag är ju inte utbildad hjärtkirurg" eller "jag är ju inte ens färdig med läkarstudierna ännu". Nej då, det var träningsskorna som klämde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0