Fredag

Härlans pärlans. Första "Fredagen" på länge (läääääääänge!)

Har ju varit en del att stå i (jag klagar inte, det är bara ett konstaterande) men just idag har jag lämnat in en tenta för ca 1,5 timme sedan och först imorgon ska jag börja fylla i papper för avgångsprojektet nästa höst och först på måndag börjar nästa kurs.

Så det kommer ju fortsättas vara en del att stå i, men just nu är det fredag. Jag firar med att bjuda in till helsvensk grillning (komplett med halvkasst, halvkallt väder) för att fira mitt överdådigt förnöjda ego som solar sig i min egen prestation. Men jag har alltså inte tänkt proklamera detta för andra, jag firar det i hemlighet, på insidan (samt här på bloggen;)
 
God helg önskas från det Eelyonska palatset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0