Jag spelar för Livet

Mjasså, så var det dags då.

Lilla Pål har gått och skaffat sig en blogg som ska kunna förmedla till omvärlden om hennes liv. Vilket kan vara nödvändigt, eftersom Sveg är ungefär världens mest skogtäta område och det är svårt att se någon mellan tallarna. Jag håller på att få vansinnesutbrott här ibland. Så äckligt tråkigt, men å andra sidan vet jag inte om det skulle vara roligare någon annanstans.

Så nu bor jag här med en galning till sambo, saknar Musikal, pluggar matte (som jag svurit att aldrig göra igen- jag är duktig på att hålla ord jag), och njuter ibland av att vara vuxen och vill ofta vara ett litet barn. Dagarna går upp och ned, av någon anledning så känns det bara som om jag minns de värsta och som om jag bara har sådana, men om jag tänker efter har jag många bra dagar också. Ja, ni lär ju få erfara av bloggen, det var ju trots allt det som var tänkt.
                                                                                
                                                                                      saker som
Fru Karlsson, tankar, Matte, konsum, ex, fäder, kometer, trasiga tv-apparater, saknad, skratt och numera WoW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0