Hujuj...

Just nu håller vi på att skriva kontrakt.. Faxar och skriver på och mixar och har oss så snart ska det väl bli klart, sen ska jag gå på banken och bli jättefattig..
Nu är jag mest nervös över att jag hoppas att Martin ska få besked om jobb, annars så kommer dethär inte att gå ihop.. Som sagt, låt någon hålla sin skyddande hand över oss.

Sen är jag mest förbannad över denhär nya lagen. Hur i hela friden kan de vilja genomföra något sådant och kalla detta för demokrati? Man skäms ju! Finns det inte en enda svensk i denna riksdag som har vett att ställa sig upp å säga att "dethär går vi bara inte med på!" Jävla smilfinkar, fega svenskar verkar verkligen leva upp till sitt rykte.
Om detta förslag går igenom, så varnar jag er alla, att då kan man förlora huvudet bara för att ha skrivit detdär som jag just skrev om svenskarna som styr vårt land.
Om detta går igenom kommer jag skämmas för att vara svensk och flytta till ett annat land för alltid, försöka gömma mitt ursprung för inget är så patetiskt och fegt som vår svenska riksdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0