Kemi- betyg att hämta

Tjo!
Igår klarade jag av slutprovet i Kemi B. Gött! Jäkla va smart jag kände mig igår morse, o det var ju bra^^.

Nu har jag bara fysiken kvar, o den känns lugn. Nu börjar jag få sådär mycket fritid som jag inte riktigt vet vad jag ska göra av.. Börja träna igen kanske? Det skulle vara kul.. Men för tillfället är min cykel på lagning, o sist jag gick upp till skidstadion och sprang en sväng fick jag så vansinnigt ont i benhinnorna, så det är jag inte så sugen på igen.. Dumma asfalt!

Inatt hade jag en jättehemsk dröm.. Innan jag somnade dikterade jag för Martin om hur nervös jag är inför resultatet till Danmark, som jag försöker att inte tänka på så mycket eftersom  jag blir illamående av nervositet. Men då kom det iallafall ur mig, o som straff fick jag ett stycke underlig dröm;
Jag skulle göra provet igen, men frågorna var jättekonstiga och när jag var klar med första hade alla andra kommit flera sidor framåt. Intervjun var ännu knepigare, där det var 28 (av någon anledning?) frågor man skulle besvara o varje station hade alla möjliga konstiga bilder och elektroledningar (måste komma från elektrokemin som jag pluggat rätt hårt på sistone). Det gjorde alla klart i ett nafs, och jag fattade ingenting. Jättehemskt, jag blev så hemskt glad när jag vaknade...
Ooh just det, det var en tjej som var naken under hela drömmen, det var för att hon skulle bli ihågkommen av dömarna sa hon. Det lär hon ju ha blivit, men kanske inte på det positiva sättet..
Ni kanske inte förstår någonting av min dröm, jag är bara glad att den inte var sann..

Men jag är så sjukt nervös för Danmark.. Här måste jag gå i väntans tider i två veckor till, utan en hum om något.. Tänk om de andra va jättebra? Jag har inte lust att snubbla på tröskeln nu, när jag tagit mig så långt... Ooh snäälla någon, var som helst, ha barmhärtighet o låt mig göra det jag verkligen vill, nu  när jag vet vad jag vill...!

Ikväll är det personalfest på konsum, det ska bli... Intressant....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0