Svordom

Japp, då är det på väg att ske. Jag ska göra det som alla bävar för då de hör ordet "blogg", eftersom det är så nära förknippat med att få klaga av sig. Å nu jävlar i min själ så ska ni få höra klag.

Jag är så jävla in i helvete trött. Jag är trött på att vara ledsen, jag är trött på att inte veta, jag är trött på att vända på varenda jävla krona å jag är trött på att bli vuxen å jag är trött på att inte kunna stå själv. Men hur i hela helvete ska man kunna klara av att stå själv om världen innehåller så jävla elaka människor? Å det hjälper ju inte att jag ska vara så in i helvete snäll å blid heller å lägga mig i fosterställning å hoppas på att problemet löser sig.

Hur kan allting gå så in i helvete förbannat jävla pissdåligt å fan å hans moster jävla apmonsterskräk med kletiga russin på!

Jag hoppas du din jävla idiotjävel blir överkörd av en buss å dör. Njuter du av att göra dethär mot mig? Har du ingen känsla för någon annan? Är du medveten om att du förstör för mig å för mina planer om vad JAG vill göra med MITT liv din förbannade jävla utsugare? Om jag hade dig här skulle jag skjuta dig långsamt å jag skulle se till att du led riktigt jävla in i helvete också.

Jag är så trött på dehär jävla tårarna å jag blir bara mer å mer förbannad. Jag vill inte vara ledsen å jag vill inte känna att jag behöver andra för att klara mig ur dethär. Jag vill inte vara liten å hjälplös å rådlös å förvirrad å jag vill inte ha hjälp. Men jag måste ha allt detdär, bara för att allt ska gå så in i helvete.

Jag vill inte klaga, jag vill inte ha sympati, jag vill inte ha hjälp å jag vill inte att någon ska bry sig.

Jag skriver dethär så ni vet varför jag inte orkar husera här speciellt mycket å för att ni ska passa er för jävla idioter. Å för att se till att min svordomsvokabulär inte dör ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0