Viktigt!

Någonting mycket viktigt har kommit till mitt vetande. Jag har ju alldeles för lite skor!

Jag har inga stövlar, inga träningsskor, och inga gympaskor! Hur klarar jag mig om dagarna egentligen? Går jag runt i bara fotsulorna eller? Varför har ingen bragt detta framför mina fötter (haha) tidigare?!

Något annat som jag också upptäckt är att jag är i desperat behov av rött nagellack (till mina numera långa fina naglar!:)) och rött läppstift. So far. 

Jag har dock det klassiska problemet. Absolabut ingen tid. Pengar, men absolabut ingen tid. Låt mig förklara varför jag inte har någon tid.

Eftersom jag lyckats nässla mig in på två nya jobb och en extrakurs, så alltså inte bara ska ha 14 ordinarie föreläsningar i veckan utan också ska ha 4-6 timmars undervisande och 4-6 timmars extrakursande att utöva, kan vi dra oss till minnes det vi borde ha lärt oss på mattelektionerna på lågstadiet och konkludera, ZERO ZE TIME FOR ZE ZHOPPING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0