Juni

Tänka sig! Att sommaren redan är här och jag har absolut inte tid att njuta den, nämen så ovanligt!

Faktiskt så måste jag erkänna att jag känner mig ovanligt lugnt inför denna tentaperiod. Detta gör mig nervös. Så jag ska nog kunna hitta tillbaka på den sedvanliga paniken inom en inte allt för snar framtid. Detta lugnar ner mig.

Och nu väntar ni ju givetvis med spänning på hur maj månads prövning gick?! Och vad som jag oheligt och bannande svär på att pröva mig själv med i juni?
Jag kan börja med att informera er om att maj månads prövning blev smått neglicerad. För att inte tala om helt ignorerad. Jag har alltså proppat i mig samtligt med godis, kakor och annat smått och gott till ingen pardon. Inte så mycket att hissa flagg för kanske. Men man får vara lite lat ibland, tänker jag.

Juni månads prövning har jag bestämt att vara hemlig. Detta för att den handlar om mig och bara mig, och för att det skulle bli intressant att se om någon annan kunde lista ut vad min prövning är. Utifrån hur bra jag lyckas med det förstås.

Så så kul var det! Jag bjuder på en rolig bild istället:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0