Ååååh!

Vilken förbaskad idiot! Jag blir så less!

Varför finns det aldrig en enda kotte som arbetar på universitet med mer än ett halvt fungerande snedsnurrande hamsterhjul bakom pannbenet? Jo, det ska jag tala om varför; därför att de som faktiskt kan något om någonting blir inte kvar som lärare på universitet!

Så därför sitter jag nu här igen med en halvt efterbliven handledare. Denna är inte, som den tidigare varit, långsam, utdragen och oeffektiv, utan istället borta, inte närvarande och missförstående. Skitstövel.

Så låt mig säga att den 15min långa examination som väntar tillsammans med detta efterblivna troll (som i denna vecka, alltså en vecka innan vi ska lämna in hela bachelorprojektet, kom på att det kanske vore bra om vi breddade vår problemställning en aning (så dags att säga det nu, fjärthjärna!) - och fortsatte sen med att han åker till Australien och inte kommer kunna svara på fler frågor. Nähä, men tack och adjö då, korkis) inte kommer bli en överdådig upplevelse.

Ibland hatar jag mitt liv något så fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0