Former

Efter att ha smällt i mig ca 7-8 chokladbollar (jag tappade räkningen någon gång efter 4) och 8 mazariner (återigen, tappade räkningen, men om man räknar hålen där de låg i förpackningen innan jag förbarmade mig över dem så stämmer de in på 8) ser jag fortfarande förvånansvärt tunn ut. Nästan oförskämt tunn till och med.

Så månadens prövning, att få en god inställning till kost och motion, har lutat lite väl mycket åt det lata och tillfetande hållet. Men jag har haft en ganska glad och god sinnesstämning, och det är ju inte att förakta. Igår fick jag dock en sensationell upplevelse av att mina ben och armar skulle övergå i ett epilepsianfall ifall jag inte gjorde något ansträngande, så då gick jag till gymmet. Mycket trevligt! Jag cyklade och cyklade så jag trodde jag skulle kräkas (och är det en hälsosam inställning till kost och träning, tänker ni då, och jag säger: JA! För är det det jag vill så är det det jag vill).

Efter det googlade jag kvinnliga kroppsformer och kom fram till att jag ser ut som som följande: V.

Intressant tänker ni. Sant tänker jag. Om jag inte skiftar kroppsform till boll då, efter att ha ätit alla de chokladbollarna (underförstått--> du blir var du äter!). Så äter du många äpplen får du äppelform, och äter du många päron får du päronform, och äter du många klockor får du timglasform. Så tror jag bestämt att det var.

Jag undrar vad jag har ätit med V-form.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0