Skyrim

Efter att vi köpt Ps3:an pajade ju som känt tv:n, men nu har vi en ny! Det firar vi med att köpa Skyrim.

Men jag och Skyrim har inte kommit på rätt fot med varandra. Det var nämligen så att jag skulle göra någon bondläpp en liten tjänst och prata med en Jarl uppe på ett berg, så jag LÅNADE en häst i nattens mörker. Detta var tydligen inte uppskattat, utan uppfattades som en stöld, och jag fick snart en pil i mitt huvud. Och var händer?! Spelet HÄNGER SIG! Och vägrar ladda om! Så när jag efter 10 minuters fipplande kommer till sista utvägen att stänga av spelet, finns ingen sparfil. 

Jag måste sålunda börja om. Pepparskinkekorvatjoffrussin vad sur jag blev!

Så nu blänger jag på den där svarta lådan varenda gång jag går förbi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0