Orättvist

Så efter att ha skrivit en tenta, som jag ändå anser mig ha pluggat anständigt till, så slår karman tillbaka för alla de gånger jag klarat det utan att ha förtjänat det. Orättvisa, säger jag.

Inte för att något var mitt fel heller. Jag hade ju faktiskt pluggat. Problemet var det nya kassa systemet med digital tenta som fuckade hur helt och gjorde att det aldrig blev en lugn stund inne i tentasalen och gjorde så man aldrig kunde koncentrera sig. Samt att tiden tog slut på tok fort eftersom vi fått en halvtimme(!) extra till att fylla i både en digital och en skriftlig tenta. Ja men tack så mycket säger jag. Släng er i väggen.

Så nu ska jag skicka en arg lapp. Den kommer se något ut som ungefär såhär:



Samt konstatera att plugga lönar sig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0