Jag tror jag förstår det nu

Jag har börjat ana varför min prima lilla köksradio som jag hittade i soprummet hamnade där.

När jag böjer mig ner för att ta ut något ur ugnen byter den radiokanal.

När jag står framför bänken blir den tyst.

När jag står framför spisen skruvar den ibland oväntat upp volymen på max.
 
Den har oerhörd mottagning! När man inte är i rummet, ELLER om man balanserar den på en liten grön lins (av gourmet-typ) där radion saknar en fot. För er som inte vet det så är gröna linser av gourmet-typ extremt sköra.

När jag går ut ur köket mixar den två radiokanaler. Alltså spelar båda samtidigt. Jag har hört många intressanta remixar på sistone.

Kommentarer
Postat av: Bloggmamman

men gud så användbart ! En egen liten DJ i köket

2013-01-14 @ 20:17:16
URL: http://www.bloggmamman.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0