Tafatt

J ringde och fick oss en ny vaccinationstid idag, den charmören.

När man suttit hemma i sisådär en månad och mestadels lyssnat på sin egen bebis-svenska och på sin höjd lite seriösare 50/50 svensk-engelsk med J så kan man kort och gott säga att danskan blir lite ringrostig.

Vad jag ville säga när jag kom till vaccinationstiden idag:
Hej! Åååh I må meget undskylde at jeg glemte vores tid sidste fredag. Jeg forstår simpelthen ikke hvordan de kunne lade sig gøre, lægestuderende og alt! Men I hved, så går man og køber ind og så "pling!" så er den huske-listen ude af verden. Så virkelig, UND-SKYLD! Jeg vil ju gerne sige at det ikke skulle komme til at ske igen, men I hved ju hvordan det plejer at gå... Alle kan ju glemme en gang imellem. Så jeg er virkelig, virkelig, glad at I tager jer tid til os idag, så vi når at få den vaccine før vi tager til Sverige. Så behøves jeg ikke være så nervøs for kighosten og alt det der. Jer er VIRKELIG taknemmelig. Og igen, undskyld.

Vad jag sa när jag kom till vaccinationstiden idag:
Hej! umm.... Undskyld! Virkelig Undskyld! Ikke meningen... um... Glemt tid fredags... undskyld... um.. Mange tak se os idag.. Um... ... ... Virkelig tak. Undskyld.

Tillsammans med en stortjutande nystucken unge i armarna måste jag ha framstått att ha den värsta slängan av amningshjärna någon någonsin skådat i hela avdelningens historia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0