Dagen 2D

Blääääääääääääää vad jag är trött.

Idag har jag fått erfara hur det är att stå högst upp i en gigantiskt pyramid av personer, att norrmän inte vänder på siffrorna sådär korkat som jag fått för mig, hur man bygger lutande torn av spagetti och marsmallows, att man kan bada i en fontän, att om man finner en läkare och visar tutorerna får man 100poäng, om man masserar och kysser tutorers fötter får man 150poäng, om man köper öl till tutorer får man mycket  poäng.

Jag har också lärt mig att om man är hes blir man inte mindre hes av att skrika mer, att ägg är väldigt hårda om de kastas lång väg, att jag är en riktigt apa, hur det är att ha blåfärg i ansiktet ditkletat av Lasse Lår, att blåfärg kliar, att byxor blir stela om de är fulla med ägg, att godis blandat med jord, grädde och gräs smakar förvånansvärt gott, att jag är en jävel på att göra kreativa tårtor, att jag kan bli runtkastad som en vante, att man kan få lös en snubbe som är fasttejpad runt ett träd utan att använda händerna, att karlar med vars ben är ihoptejpade kan slå kullerbyttor, att danskar har chokladbitar och smör på mackor.

Jag kan efter vidare fundering också meddela att man KAN skriva namnet på varje muskel i kroppen över hela kroppen, att ha en bakis tutor som dricker en återställare det första hon gör när man ser henne inte nödvändigtvis gör henne till en dålig domare (snarare tvärtom), att jag var saknad igår när jag gick så tidigt, att vem som helst är beredd att ta en bild på vansinniga studenter/blåvalar bara man räcker dem en kamera, att tour de France är väldigt vanligt förekommande i denna stad.

Ja, vad ska jag säga. Jag är mycket trött, men nu ska jag skrapa ihop mina kvarlevor och gå ut på fest (men allra först ska jag göra mig väck med all denna blåfärg utsmetad över min kropp).

De e dejlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0