Bokberget

I början var jag förberedd på det allra värsta, sen blev det värre. Så småningom övergick jag till någon slags kvävande krävande smått panikartad ånget, som sen eskalerade i totalt förtvivlad psykos. Nu har jag övergått till hopplöst idiotflin. Det ska bli spännande vad nästa steg i min sinnesstämning ska bli.

Jag talar ju givetvis om mitt liv som de varit de senaste tre veckorna och kommande fem.

Här ska ni få se något ångestladdat:


Får vilken tapper student som helst på flyktvägar.
Jag tog mig friheten att stapla upp mina böcker inför denna modul (och ja, endast denna modul!) i en liten (stor) hög och toppade den med anteckningar och dissikeringshanskar. Sen ställde en linjal bredvid, en linjal som antaligen känner sig som en ärta som ska krossas av den feta prinsessan, så ni  kunde få lite proportioner på berget. Jag vill dock anmärka att detta inte är alla böcker, eftersom jag inte har alla på plats.

Värdens största hav? ... Bokhavet i modul 4.

Vi hörs 19 juni..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0