Första dagen

Idag är J tillbaka på jobbet efter 14 dagars mys&pys.

Jag är alltså ensam hemma med lillevän.

Vi har ju testat oss fram lite i veckorna med att jag var ute en sväng, J har tränat någon timme och nu senast (i lördags) då J provade åka en sväng hem till en kompis men jag fick ringa hem honom efter 2 timmar för det blev för mycket med blöjor, skrik och sår i magen. Gjorde mig omåttligt nervös för idag givetvis.

Men hittills har jag fixat att klä på mig, fixa frukost, borsta tänderna och annat småpyssel med liten hängandes i babygymmet eller på armen. Ännu har det inte uppträtt några smärre katastrofer.

Vi får väl se vad dagen har i antågande. :S

Jag är iallafall säker på att jag kommer få lära mig en hel del flexibilitet samt lära mig utföra riktiga trick med bara en hand (t.ex. knyta skorna). Båda bra egenskaper att besitta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0