svart hål

Kaffe med kombination med Cola är inte en bra kost för en oförberedd mage som min. Då dessa två är vanliga beståndsdelar i en tentadagsmeny provokerar det lätt att min mage blir ett idogt arbetande inferno av tarmar med kurrande, purrande och sugande aktiviteter till min mindre belåtenhet. Det ger lätt känslan av ett stort svart hål.

Så efter den fantastiskt ingående presentationen av min mages aktiviteter och tillstånd kan jag berätta att tentan är nu kladdad och klar! Tio sidor trams producerade jag, kanske lyckades jag lura någon att jag kan något. Mitt enda mål är att inte få -3, som ges till "den absolut oacceptabla besvarelse". Jag nöjer mig med 0.0, som ges "för den otillräckliga prestationen". Om tre veckor får vi veta svaret, jag suckar, skakar på huvudet och går vidare.

Min hjärna experimenterar fortfarande med gränsen till galenskap om nätterna och bjuder på den mer intressanta kompositionen än den andra. Inatt skrev jag ut medicin mot impotens till min mor, sen blev jag överkörd av en vit lastbil och dog vilket jag avslutade med att hålla en grandiös bautafest i en lika ståtlig lägenhet för att fira händelsen med. Alla var hjärtligt välkomna.

Solen skiner glatt och knopparna har börjat brista, samtidigt som påskliljorna står i full överblom bland det grönaste gräs. Jag tror på en ljus framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0