Idag försökte jag strukturera mitt liv



Det gick lite sisådär.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Precis det finns ju alltid för och nackdelar med tema, men det är väl så med alla teman? Det är alltid någon som sätter sig på tvärn. ;)

Det som är så lätt med rock är att någon har ju något svart hemma och kanske någon nit eller leopard/zebra färgat. Sen tänkte jag väl ha ett "All-musik-quiz" till det temat :)

2010-12-07 @ 08:07:55
URL: http://ciliawager.blogg.se/
Postat av: Cissi

Alltså hemsidan är ju låååångt ifrån klar. Shiet jag har mycket jobb med den också (eftersom jag inte fattar överdrivet mycket om hur jag ska göra) satt med Headern i 3 timmar och då bara av att förstå hur fasen jag skulle göra :P

Jag måste ju, annars kommer jag inte få någon jul då skiten ska vara klart den 3 januari :/ Har man tid att chilla då ska man göra det! Du har ju fixat det hittills så det kommer nog gå bra i alla fall, det gäller bara att ta sig själv i kragen :)

Pöss

2010-12-07 @ 22:58:16
URL: http://ciliawager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0