Sjuk?

Men vad i hela friden är det för fel på mig?!

Igår sov jag till 10.30, trots att jag borde tentaplugga, för jag var ju bara så himla trött... Men var jag vaken nå längre igår kväll för det? Nää, vid 20.30 slocknade ljuset och jag hoppades att om jag nu var så trött så kunde jag sova ut och ändå vakna i tid idag. Men var det det som hände eller?! Nope!

09.30 vaknade jag, och jag menar, hur kan man sova 14 timmar rakt upp och ned? Vad är jag för bebis egentligen?

Inte för att det är något fel på att sova, det är ju himla skönt, men när man vaknar efter en maratonnatt så känns det verkligen som om man slängt bort livet.

Och så har aptitet börjat tryta också. Undrar om det är något allvarligt fel på mig eller om det bara är hösten.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Men har du ingen mail som man kan skriva till då? För du hänger inte så mycket på msn längre :) ÅH vad roligt med bilder! Jag har tyvärr inte så många bilder från den tiden tyvärr, jag har lite från alla hjärtans dag då du jag och Fanny firade ilag men det är inte många.



Kram!

2010-10-22 @ 08:25:06
URL: http://ciliawager.blogg.se/
Postat av: Näni

Precis.. det är hösten! jag känner precis lika. skulle gärna sova två månader i streck och skippar oftast en måltid om dagen nu.. Kram!

2010-10-22 @ 15:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0