Tid

Um ja så här var jag och satt och läste (för en gång skull) med oväntad framgång (för en gångs skull!) när klockan började bli väldigt mycket och jag kände att tiden sakta men säkert krympte och att min kropp kanske inte skulle få den träning jag lovat den, som jag tycker att jag är skyldig den efter att den lydigt suttit som en ostbåge i soffan och inte klagat mer än på lite stelhet i nacken, när jag plötsligt kom på det!

Jag hade ju inte ställt om klockan! Vi har ju en hel timme till här folk! Jag förstår inte varför vi inte gör det här oftare, det skulle ju intjäna oss en massa tid som vi behöver. Jag tycker därmed vi inför en lag på tillfälligtvisa en-timmes-bakåtställning i tiden sisådär 5-6 gånger per år. Till att starta med.

Fast nu spenderade jag ju såklart tiden med att göra massa små obetydliga saker, som att skriva blogginlägg och rengöra min linsbox, så nu är jag ju så smått sen iallafall. Hrrm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0